3 Mar 2011

cte psl aku la lak an..pe gune aku wt blog klu xnk mempublisitikan muke aku ni an...hahaha

asalamualaikum....1st skly sy ingin mengucap kn syukur kpd-NYA akerana dgn limpah kurnianya kite dpt bertemu lg pd sesi kali ini...haha...pe bnd la aku merepek ni..ahhah..oke2...nme aku MUHAMMAD AIZUDDIN BIN MOHD ZAKI....hahah....aku ni jnis panas baran r dlo.....stat msok poli aku jdk slow keet la...oke ket....aku ni mmg pmls la.....at kls asek nk tdo je...aku klu stdy bnd yg xmlibatkan nombor ni mmg kompom aku tdo...klu de psl nombor je bru aku ley stdy..hahah....aku at poli ni xbnyk ngat kwn...bab aku ase da ckop da kwn2 aku skang ni.....aku wt blog ni ntok share psl life aku at poli ni.....bout study,friendship,love,teamwork,determination n so on.....haha...gelabah je an ttbe nk speakg...haha...da la english aku bersepah...lg mao speaking..haha..mmpi la weh....k la...korg bce la ae pe yg aku tulis ni...ahha...aku xtao nk tulis pe snanye..


   ni lah gmba aku..haha....aku single g au..hahahha......num 0129303677..haha

No comments:

Post a Comment