4 Mar 2011

sal dak pompoan kls aku lak

asalamualaikum n slamat pagi...ari ni aku nk share ngn korg psl satu makhluk mutasi yg terjebak dkt kls aku.....
nama n identiti beliau tepakse drahsiakan ats faktor keselamatan negara.....ahahha.....dye ni dak pompoan yg baek ngn dak2 aku....dye ni nmpk nyer cm garg p snanye poyo lbey la..haha....dye ni jnis syg mmb p kdg2 bodo bab dye xnmpk mmb2 yg gunekn dye....haha..bab 2 aku slalo bebel at dye ni...nk baek pon bia bertempat....anyway dye ni pon student yg ngetop la at kls aku bab evry sem pointer dye mst gempaknye....dye ni slalo ajk aku beting pointer....haha...dye tao aku ayam boley la dye mkn..haha...style nk mkn free mmg cm2...english dye ni pon gmpak seyh.....fluent parok..hahha.....oke2...np aku tulis tajuk ni x-men ae?oke....sbb dye ni makhluk mutasi snanye....dye bkn manusia biase..org len sume mkn nasik p dye mkn kayu..haha....dye de besi2 yg ajaib at gigi dye..haha...lg satu dye ni an kekdg cm kete yg da smggu xstat enjin...ble dye glak cm2 la bunyi nye....haha......bwh ni gmbr dye....

                                                 ni lah dye..nme dye izzati samsudin


pastu de la dak pompoan ni...nme dye nurul shazwani....dye ni aku rapt ngn dye 1st skly bab dye de kaitan la ngn kisah silam aku..hahha....1st dye msok aku test2 la kaco dye an...kerek seyh budak nih...cyes kerek..p aku tenang je.....haha.....last2 dye rapt gk la ngn aku...bnyk prob aku mmg aku share la ngn dye.....dye ni da de balak....nme balak dye tut tut....haha.....aku mls la nk petik2 at cni an...klu nk sgt petik g je cameron 2 tlg makcik petik daun teh at ladang teh..haha.....dye ni sempoi la...asignmnt mmg aku bnyk gk la copy n paste dye nyer..haha....dye nyer pointer lbey kurg aku la..oke la 2 an..haha....skang ni dye LI at zenith...haha...hotel yg at dpn ecm 2 la.....aku kdg2 pon g kaco dye lunch kdg2...p skang da x slalo lpk ngat bab msg2 bz an....

                                               

2 comments: